Vertrek en aankomst zaterdag 8 juli - Reisverslag uit Vratsa, Bulgarije van Gerrieke Aperlo - WaarBenJij.nu Vertrek en aankomst zaterdag 8 juli - Reisverslag uit Vratsa, Bulgarije van Gerrieke Aperlo - WaarBenJij.nu

Vertrek en aankomst zaterdag 8 juli

Door: Gerrieke

Blijf op de hoogte en volg Gerrieke

08 Juli 2017 | Bulgarije, Vratsa

Vanmorgen was het dan eindelijk zover. Half 6 ging mijn wekker. Gelukkig had ik alle spullen al klaar en konden we zo gaan. Half 8 werd een deel van de groep in Leusden verwacht, en daar vandaan gingen we naar het vliegveld. Half 1 ging ons vliegtuig de lucht in. Altijd spannend, maar gelukkig ging de vliegreis gelukkig erg goed. Weinig turbelentie gehad. George en Albena ( van stichting tabitha Bulgaria ) stonden al op ons te wachten met de tolk voor deze 2 weken. We moesten nog even wachten tot uiteindelijk ook onze auto's gebracht werden. We kregen een busje en een grote auto. Ik ging in de grote auto rijden. Wat ook echt wel een uitdaging, de auto is me een paar keer uitgeslagen. Veel gaten in de wegen, waardoor je nogal vaak door de auto word geslingerd. Na een rit van bijna 2 uur kwamen we dan ook eindelijk aan bij het kindertehuis. De kinderen stonden al buiten op ons te wachten. Ik stapte uit de auto, en ik kreeg een volle lading kinderen op me af. GERRIEKEE werd er geroepen, en ze kwamen op me afgerend. Uitgeput, en veel knuffeltjes, en en warm welkom later, zaten we aan ons avondeten om 8u s'avonds. Dat was dit keer best lekker. Platte gehaktballen met tomaat en komkommer. Wel koud, want warm eten krijg je hier bijna niet. Toen kwamen er allemaal kinderen naar me toe, football, football, en ik werd aan mijn handen meegetrokken om uitgeput nog een potje voetbal mee te spelen. Uiteindeijk besloten we met onze groep, en de tolk nog even te gaan drinken om de dag goed af te sluiten. Eindelijk nu om half 12 kunnen we eindelijk gaan slapen. Even kijken of de kinderen ons ook met rust kunnen laten tot 9u. Nu gaan we proberen te slapen in onze snik hete kamer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerrieke

Actief sinds 28 Juni 2017
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 7028

Voorgaande reizen:

08 Juni 2017 - 22 Juni 2017

Werken in een kindertehuis

Landen bezocht: